kort bericht. - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Renetha en Els - WaarBenJij.nu kort bericht. - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Renetha en Els - WaarBenJij.nu

kort bericht.

Blijf op de hoogte en volg Renetha en Els

14 Oktober 2014 | Madagascar, Antananarivo

SHALAMAA.. (dat is halloo! ) hier een berichtje van ons! Sorry dat we niet eerder iets hebben laten weten ,maar we hebben hier geen internet. Het is erg warm hier. Rond de 35 graden ,vandaag geen wind. Zweet loopt gewoon van je gezicht af als je met een steen sjouwt! Dus voor os is het veel waterdrinken! We zijn latrines aan het bouwen van ons zelfgemaakte stenen en cement maken we met de hand dat is best zwaar! Maar met zijn alle lukt het wel hor ! We zijn gister naar het opperhoofd van de stad geweest en hebben en kijkje op de markt gedaan. We leven super primitief , bijna 2 keernop een dag rijst met bonen, maar we overleven het wel! we laten af en toe iets van ons horen. groetjes vanaf en hoge berg in matalaky. Veloma, Doei

• 14 Oktober 2014 - 12:03

Kai:

Heel mooi en stoer dat jullie zo hard werken voor een goed doel en dat zelfs bij onmenselijke temperaturen! !, echt heel knap, wens jullie beiden enorm veel succes en bouwplezier!!, groetjes van een mede Westzaner:p

• 14 Oktober 2014 - 12:36

Marieke:

Ha meiden, Leuk om wat van jullie te lezen!!
    Klinkt pittig hor!!Jullie krijgen vast veel spierballen! ;-)
    Maar leuk meiden! Hoop dat jullie t verder ook goed naar je zin hebben, beetje kunnen genieten en beetje slapen en met heel veel verhalen terug komen!!
    Veel suc6 en plezier!
    Een knuffel voor jullie allebei!

• 14 Oktober 2014 - 18:14

Aart:

als jullie terug zijn. kan je zo de bouw i n werkse en groetjes ons.

• 14 Oktober 2014 - 19:57

Gera:

Hi Els en Renetha,

Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn.
    Mar is nu hier en we hoorden al van je moeder dat het niet allemaal vanzelf ging.
    Willen jullie heel veel success en wensen en Gods zegen op het werk wat je daar mag doen.
    Hopen jullie verslagen te volgen.
    Onze gedachten zijn bij jullie!
    Een hele dike knuffel <3

• 14 Oktober 2014 - 21:50

Marijk:

Wat fijn dat jullie de reis overleefd hebben en heel zijn aangekomen!
    Super leuk om berichtjes van jullie te lezen!
    Hou je taai en en succes daar buffels!
    Dikke x marijk

• 19 Oktober 2014 - 15:49

Hannah:

He lieve meiden!

Wat heftig daar allemaal, super warm en dan zo hard aan het werk, echt heel knap.
    Heel veel succes met bouwen, al die nieuwe mensen daar en gewoon alle indrukken.
    Succes en hou je taai! Gods zegen in alles xx hannah

Renetha en Els

8 oktober hopen wij , Renetha Flipse en Els Bax, voor 4 weken naar Madagascar te gaan. Dit is het eiland ten zuidoosten van Afrika. Madagascar valt onder de ontwikkelingslanden. 72 procent van de bevolking leeft onder de armoede grens. We gaan voor de organisatie Azafady, die lokale projecten organiseert met de lokale bevolking, vrijwillig naar Madagascar om de lokale bevolking een handje te helpen. Een heel aantal andere vrijwilligers uit verschillende landen komen ook naar Madagascar om te bouwen aan een schooltje. Dit is namelijk wat wij hopen te gaan doen! Op deze pagina kunt u alles volgen wat wij meemaken, en wat ons bezighoud. We hopen op een goede reis met mooie ervaringen en een behouden thuiskomst.

Actief sinds 30 Sept. 2014